luni, 13 iulie 2009

Am ajuns la Acasa!!!!

Insfarsit, dupa un drum nou, am ajuns insfarsit la bucuresti, Este foarte inorat. Pe drum am pierdut in jur de 40 Min. din cauza ca am oprit sa beau o ciocolata calda; Cea ce este foarte ciudat deoarece era o caldura, si era o lumina ciudata de iti lua foc capu'! Dar, pe langa Bacau, in drumul spre bucuresti am vazut si niste nori frumosi si dragutzi, dupaia am asistat la un acident ce nu sa intamplat, o toyota iesea dintr-o benzinarie si un tir era sa intre in ea....Plus ca am vazut si o reclama idioata rau, mai mult obscena , era pentru o companie de masini, Skoda Octavia . Insfarsit, fara publicitate, ca ma doare capu' si de la aia, acum am pus laptopul la loc in camera mea si scriu Postarea de intoarcere, o sa mai scriu una azi or maine, nush, cred ca ma joc niste San Andreas MultyPlayer or niste CounterStrike Source. Multumesc Cititorilor!

- Dragon Wizard

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu