miercuri, 15 iulie 2009

Boring Day

Astazi nam facut mai nimic...4 ore m-am jucat la calculator, 1 ora la Xbox , dupaia am ascultan niste MotorHead si Niste Metallica , M-am mai relaxat si eu , M-am jucat numai pe www.piratesonline.com , asa ca m-am gandit gandit sa fac si un post, primu si ultimu post numit Borning Day....Daca nici maine nu se intampla nimic amuzant nush ce sa fac . Vad eu e ce postez, va las cu 2 videouri , Concerte Metallica...

-Davy Dragonul

Iron Man Metallica Live



Unforgiven 2....LIVE!!!


3 comentarii:

  1. Boring...Boring..Boring ce sa zic.. se mai intampla, cool muzica!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce sa zic, plictiseala pleaca! Go Ahead and forget the Boringness

    RăspundețiȘtergere
  3. Zilele Plictisitoare pleaca..vin...Dar muzica din blogul tau este SUPER

    RăspundețiȘtergere