sâmbătă, 18 iulie 2009

The Jedi Code....

Okay, sa va zic un secret ce de azi nu mai e secret, Sunt un fan foarte mare al filmelor Star Wars, Jocurilor Star Wars( Razboiul Stelelor ) , Si cautand pe net pe la sfarsitul lui 2008 am gasit acest site www.swtor.com , Unde un joc ONLINE multyplayer ( MMO ) Gen Star Wars foarte coool, o sa fie peste World Of Warcraft si peste Pirates Online , Pentru a va face siguri , Uitati trailerul jocului.....Enjoy! NU UITATI SA VA UITATI PESTE SITEUL JOCULUI! www.swtor.com

7 comentarii:

  1. frumos blog :D,keep it up!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Sal! Thanks pentru comment , andrei, dupa chum vezi nu prea multi se uita pe blog , de aceia ma bucur foarte mult cand gasesc un comentariu

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu sunt la inceput,sa zic sincer...Taifun ma ajutat sa imi fac blog.Blogul tau este interesant,chit ca eu ascult hip-hop :D.Voi continua sa il urmaresc!

    RăspundețiȘtergere
  4. Thanks andrei, Ce pot sa zic , aproape toti prieteni mei asculta Hip hop, rep , Majoritatea sti de ce asculta? ( Nu tu ) pentru ca ei cred ca e la ,,moda or te poti da mare ca asculti asa ceva '' Idea este ca daca asculti o formatie, o asculti din cauza MELODILOR nu din cauza ca este la moda or te dai mare ca o asculti, Thanks pentru ca i-mi urmaresti blogul :D....Quick Note: Ascult Heavy Metal de 5 ani....Iar Metallica de 4 ani....What can i say...They are the KINGS OF HEAVY METAL

    RăspundețiȘtergere
  5. Jocul asta o sa fie cel mai tare!

    RăspundețiȘtergere
  6. Fain Jocul, sper sa se lanseze repede

    RăspundețiȘtergere